خرید تندیس میناکاری اصفهان

خرید تندیس میناکاری اصفهان با قیمت ارزان برای هدایای تبلیغاتی سازمانی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید و قیمت تندیس میناکاری اصفهان طرح روز پزشک

  • نویسنده: علی شادمان

تندیس مینن طرح روز پزشک

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 902169

 

تندیس میناکاری اصفهان طرح روز پزشک

تندیس میناکاری اصفهان طرح روز پزشک با ظاهری جذاب، مناسب برای قدردانی از پرسنل کادر درمان است که شما می توانید این تندیس زیبا را در هر تیراژی سفارش دهید، اگر می خواهید هدیه ای مناسب برای روز پزشک یا روز داروساز تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت فروشگاهی و دیدن کردن از نمونه تندیس میناکاری روز پزشک است.تهیه یک هدیه درخور برای پزشکان می تواند برای ما با هزینه زیادی تمام شود و خرید این هدیه های لوکس برای آن ها بی مصرف باشد، خرید تندیس میناکاری اصفهان طرح روز پزشک علاوه بر اینکه هدیه ای متناسب روز پزشک است، یادگاری ای اصیل از صنایع‌دستی کشورمان نیز می باشد که نهایت کیفیت و ظرافت در آن رعایت شده است.

 

 

تندیس مینن طرح روز پزشک

 


مشخصات تندیس میناکاری اصفهان طرح روز پزشک

جنس تندیس از فیبرهای کوچک چوبی است که توسط دستگاه لیزر برش خورده و در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، ابعاد تندیس ۲۸*۱۸ سانتی متر است و برای زیباتر شدن تندیس، بشقاب میناکاری مسی با قطر ۹ سانتی متر روی تندیس قرار گرفته است؛ فروش تندیس میناکاری از طریق سایت فروشگاهی امکان‌ پذیر است؛ تندیس میناکاری عکس های زیادی در این سایت فروشگاهی دارد که می توانید از این تندیس میناکاری روی مس بهره مند شوید. قیمت تندیس میناکاری ارزان است اما این قیمت نشان دهنده ی کیفیت پایین نیست بلکه تندیس میناکاری لاکچری بوده و هدیه ای نفیس به شمار می رود؛ این هدیه ی دست ساز را با خیالی آسوده به‌صورت آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی ما سفارش دهید.

 

 

تندیس مینن طرح روز پزشک

 


خرید تندیس میناکاری اصفهان طرح روز پزشک

خرید تندیس میناکاری اصفهان طرح روز پزشک می تواند در زمان کوتاه و در تیراژ مورد نظرتان تولید گردد؛ تندیس میناکاری عمده نیز سفارش گیری خواهد شد؛ تندیس میناکاری در تهران و دیگر شهرهای کشور به راحتی قابل سفارش بوده و در صورت سفارش عمده قابلیت سفارشی سازی محصولتان را نیز خواهید داشت. شما با خرید تندیس میناکاری اصفهان طرح روز پزشک نه تنها صاحب کالایی زیبا و با اصالت ایرانی شده اید بلکه از تولید گران و صاحبان کسب‌ و کار داخلی حمایت کرده اید که این حمایت در راستای رشد تولید ملی بوده و برای اقتصاد کشور بسیار کمک‌کننده خواهد بود.تنوع طرح های تندیس میناکاری به شما مشتریان عزیز این امکان را خواهد داد که طبق بودجه و سلیقه تان سفارش خود را در هر کجا که هستید ثبت کرده و حتی پلاک اختصاصی برای آن سفارش دهید.

 

 

تندیس مینن طرح روز پزشک

 قیمت تندیس میناکاری اصفهان طرح روز پزشک

تندیس میناکاری قیمت بالایی ندارد و انواع این تندیس های میناکاری شده در سایت فروشگاهی موجود است، شما می توانید این مجموعه شکیل را تنها با قیمتی ارزان از سایت فروشگاهی ما سفارش دهید تا از بهترین هدیه روز پزشک و روز داروساز با قیمتی مناسب بهره مند شوید؛ لیست قیمت های این تندیس های تبلیغاتی در سایت فروشگاه قرار دارد تا بتوانید با مشاهده تمامی مدل های موجود بهترین انتخاب را داشته باشید. این قیمت گذاری با توجه‌ به اصالت و ظرافت کار بسیار پایین بوده و خوبی آن این است که با پرداخت مبلغی ناچیز صاحب صنایع‌ دستی منحصربه فرد شهر اصفهان می شوید و به پیشرفت این صنعت باستانی کمک خواهید کرد.

 

 

تندیس مینن طرح روز پزشک

 


چرا خرید تندیس میناکاری اصفهان طرح  روز پزشک را پیشنهاد می دهیم؟

در ادامه دلایل توصیه به خرید این محصول زیبا و منحصربه فرد را برایتان به‌ صورت خلاصه بیان خواهیم کرد.
1-    قیمت پایین به نسبت ظرافت و کیفیت بالای محصول
2-    کمک به صنعتگران و صاحبان مشاغل و در پی آن رشد اقتصادی کشور
3-    قابلیت سفارشی سازی محصول در صورت خرید عمده
4-    قابلیت قرار دادن پلاک اختصاصی بر روی پایه ی تندیس
5-    هدیه مختص برای روز پزشک و داروساز
6-    حفظ فرهنگ و اصالت ایرانی
7-    امکان ثبت سفارش در هر نقطه از کشور 
8-    امکان سفارش در تیراژ بالا در هر زمان
9-    قیمت مناسب محصول برای سفارش‌ های عمده 


 

تندیس مینن طرح روز پزشک

 

 

تندیس مینن طرح روز پزشک

 

 

تندیس مینن طرح روز پزشک

 

 

تندیس مینن طرح روز پزشک

 

 

تندیس مینن طرح روز پزشک

 

 

تندیس مینن طرح روز پزشک

 

 

تندیس مینن طرح روز پزشک

 

 

تندیس مینن طرح روز پزشک

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

 

  • نمایش : ۴۶۷
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی