خرید تندیس میناکاری اصفهان

خرید تندیس میناکاری اصفهان با قیمت ارزان برای هدایای تبلیغاتی سازمانی


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت و خرید تندیس گلدان میناکاری شده طرح معلم

  • نویسنده: علی شادمان

تندیس گلدان میناکاری شده طرح معلم

تماس با واحد فروش: 09019277512

شناسه محصول: 902139

تندیس گلدان میناکاری شده طرح معلم

تندیس گلدان میناکاری شده طرح معلم برای قدردانی از معلمان و اساتید طراحی شده است، صنایع دستی اصفهان یک ایده ی نو برای هدیه مخصوص روز معلم به شمار می رود، این تندیس میناکاری لاکچری جایگزین بسیار مناسبی برای کالاهای گران قیمت، کلیشه ای و بی مصرف است؛ اگر می خواهید این تندیس زیبا را مشاهده کنید، تندیس میناکاری عکس های متعددی در سایت فروشگاه صنایع دستی مینا دارد.برای خرید کادو روز معلم ماندگاری و زیبایی آن اهمیت قابل توجهی دارد، مشتریان می توانند قبل از خرید از نمونه تندیس میناکاری دیدن کرده و یک هدیه شیک برای روز معلم تهیه کنند و آن را برای سالیان طولانی برای معلمشان به یادگار بگذارند.

 

 

تندیس گلدان میناکاری شده طرح معلم

 


مشخصات تندیس گلدان میناکاری شده طرح معلم

این تندیس شامل فیبرهای نازک چوبی برش خورده، یک گلدان میناکاری شده و یک صفحه طلایی  رنگ است؛ چوب های برش  خورده با ظرافت کنار هم قرار گرفته و طرح زیبای تندیس را می سازند؛ ارتفاع تندیس 31 و عرض آن در حداکثر 17 سانتی  متر است، روی تندیس گلدان میناکاری به ارتفاع 16 سانتی  متر قرار گرفته و زیبایی بیشتری به آن می  بخشد.قابلیت قرار دادن پلاک اختصاصی روی پایه تندیس این امکان را فراهم کرده تا اگر دانش  آموز هستید نام خودتان یا کلاستان را روی تندیس قرار داده و اگر مدیر یک سازمان یا مدرسه هستید نام سازمان یا مدرسه تان را روی تندیس قرار دهید و به عبارتی دیگر تندیستان را سفارشی  سازی نمایید.

 

 

تندیس گلدان میناکاری شده طرح معلم

 


خرید تندیس گلدان میناکاری شده طرح معلم

خرید تندیس میناکاری که جزو صنایع دستی اصفهان است، برای روز معلم یک هدیه  ی استثنایی و منحصربه-فرد محسوب شده و ایجاد کننده انگیزه برای آنهاست، دست  سازهای هنری بااصالت ایران برای هر مناسبتی یک هدیه ی سورپرایز کننده است.در تعالیم مذهبی نیز قدردانی از معلمان بسیار سفارش شده است، برای خرید این تندیس میناکاری لاکچری و بهره  مند شدن از این هنر میناکاری روی مس، به سایت فروشگاه صنایع دستی مینا مراجعه کنید؛ تهیه تندیس میناکاری در تهران و دیگر شهرهای کشور به راحتی امکان پذیر است، استفاده از صنایع دستی ایرانی به عنوان هدیه می  تواند بهترین گزینه در راستای تحقق رشد اقتصادی کشور به شمار رود.

 

 

تندیس گلدان میناکاری شده طرح معلم

 


قیمت تندیس گلدان میناکاری شده طرح معلم

تندیس گلدان میناکاری شده طرح معلم بسیار زیبا بوده و مناسب برای قدردانی از معلمان و آموزگاران گرامی خواهد بود. قیمت تندیس میناکاری طرح معلم بالا نیست و خرید آن به صورت عمده و جزئی امکان پذیر است. اگر تندیس میناکاری عمده سفارش داده شود مشتریان عزیز مشمول تخفیف ویژه خواهند شد و این مسئله باعث شده تا سازمان ها بتوانند با صرف هزینه کمی این تندیس های شکیل را خریداری نمایند.تندیس میناکاری قیمت مناسبی داشته و طرح مناسبتی معلم آن را از بهترین و ماندگارترین محصولات اهدایی روز معلم کرده است؛ این هدیه روز معلم را می توانید با مناسب ترین قیمت به صورت غیرحضوری از طریق سایت سفارش داده و درصورت نیاز آن را طبق سلیقه خود سفارشی سازی نمایید.

 

 

تندیس گلدان میناکاری شده طرح معلم

 


چرا خرید تندیس گلدان میناکاری شده طرح معلم را پیشنهاد می دهیم؟

تا به اینجا تندیس میناکاری اصفهان طرح معلم را بهترین هدیه برای روز معلم دانستیم و دلایل زیادی برای این انتخاب آوردیم که شرح مختصری از این دلایل را در ادامه بیان خواهیم کرد.
1.    این هدیه انحصارا برای روز معلم طراحی شده است.
2.    این تندیس اصالت فرهنگی و هنری کشورمان را به نمایش می  گذارد.
3.    قابلیت قرار دادن پلاک اختصاصی و سفارشی سازی کار را دارد.
4.    یک هدیه ی نفیس و شکیل با قیمت پایین است.
5.    با خرید این تندیس  ها به رشد فرهنگی و اقتصادی کشور کمک خواهیم کرد.
6.    این هدیه در هر تیراژی قابل سفارش است.
7.    این تندیس ها در هر جای کشور سفارش گیری می شود.

 


 

تندیس گلدان میناکاری شده طرح معلم

 

 

تندیس گلدان میناکاری شده طرح معلم

 

 

تندیس گلدان میناکاری شده طرح معلم

 

 

تندیس گلدان میناکاری شده طرح معلم

 

 

تندیس گلدان میناکاری شده طرح معلم

 

 

تندیس گلدان میناکاری شده طرح معلم

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به فروشگاه صنایع دستی بازار مینا می باشد.

  • نمایش : ۴۵۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی